Verzending & Retourneren


Wij houden u per e-mail op de hoogte van de status van uw bestelling. U ontvangt een e-mail zodra wij uw betaling hebben ontvangen en wanneer uw bestelling is verzonden.

Wij maken gebruik van de dienstverlening van PostNL voor het bezorgen van uw bestelling.


Levertijd

Om u snel van dienst te kunnen zijn, leveren wij een groot aantal artikelen uit eigen voorraad. De actuele levertijd staat aangegeven bij elk product. Bestellingen worden zoveel mogelijk in één keer verzonden. U kunt daarom het beste uitgaan van de laatste levertijd die is weergegeven bij één van de producten uit uw winkelmand.

Bij bezorging in Nederland wordt uw bestelling in bijna alle gevallen de dag na verzending bezorgt. Bij bezorging in België of Duitsland kan dit enkele dagen langer duren.

Als uw bestelling per pakketpost wordt verzonden, dan ontvangt u een aparte e-mail met daarin een barcode. Met dit nummer kunt u eenvoudig de distributie van uw bestelling volgen op de website van PostNL. Ook kunt u daar de bezorgdatum en -tijd zien. De bezorgtijd wordt weergegeven met een nauwkeurigheid van 2 uur.


Verzendkosten

Indien mogelijk wordt uw bestelling per brievenbuspost verzonden. De verzendkosten hiervoor bedragen 2,50 - 7,50 euro en worden automatisch berekend in de winkelmand.

Als uw bestelling niet door de brievenbus past, dan wordt uw bestelling per pakketpost verzonden. De verzendkosten hiervoor bedragen 7,50 euro. Uw winkelmand past zich ook in dit geval automatisch aan.

Alle bestelling vanaf 50 euro met een bezorgadres binnen Nederland worden gratis bij u thuis bezorgd!

Voor verzendingen naar België en Duitsland bedragen de verzendkosten €23,50.
Voor overige Europese leveringen kunt u contact met ons opnemen.


Minimum bestelbedrag

Wij hanteren géén minimum bestelbedrag.


Niet thuis

Indien u niet thuis bent tijdens de eerste afleverpoging, dan ontvangt u een bericht van de pakketbezorger. Hierop staat een “niet-thuis-code” waarmee u een afspraak kunt maken voor een tweede bezorgpoging, eventueel bij uw buren en/of op een andere dag. Dit kunt u doen op de dag van de eerste afleverpoging tot 22:00 via de website van PostNL

Als er tijdens de tweede afleverpoging niemand thuis is, dan kunt u uw pakket de volgende werkdag vanaf 13:00 ophalen bij het postkantoor. Het is hierbij verplicht om een legitimatiebewijs te tonen.


Afhalen

Haalt u uw bestelling liever af in plaats van dat u op de postbode wacht? Ook dat is geen enkel probleem! Als u kiest voor deze verzendoptie dan bellen wij u terug om een afspraak te maken.

Voor bepaalde lange of zware producten, zoals biminitops, parasols en vaarbomen, geldt dat zij niet per post verzonden kunnen worden. U kunt deze producten alleen afhalen in ons afhaalcentrum. Dit staat specifiek aangegeven bij de betreffende producten en uw winkelwagen wordt automatisch aangepast.


Retourneren

Toch niet tevreden met uw product? Dan kunt u uw artikelen eenvoudig binnen 20 dagen retour sturen met behulp van ons retourformulier. Het aankoopbedrag wordt dan binnen 14 dagen terug gestort op uw rekening.